Nieuws
May
15


Per vandaag is onze nieuwe Support en FAQ site online gegaan.

De opzet is om op een zo overzichtelijke mogelijke manier de meest voorkomende vragen gerangschikt per groep een antwoord op te geven.
Nieuw is de pagina "Probleemoplosser", u kunt hier in stappen een veel voorkomend probleem doorlopen om een antwoord op uw vraag te krijgen.

Tevens kunt u van uit deze pagina een support ticket aanmaken met uw vraag, als het laatste nieuws lezen.
Het kan makkelijk zijn u te abonneren op deze pagina dan blijft u altijd op de hoogte.

Ook is onze Live Help geheel vernieuwd, op diversen plekken op onze site treft u de link aan om een chat op te bouwen met 1 van onze medewerkers om uw vraag te beantwoorden.

Heeft u opmerkingen of een aanvulling horen we dit graag van u.


Reacties (0)
Nieuwe reactie plaatsen
 
 
Volledige naam:
Email:
Reacties:
CAPTCHA-verificatie 
 
Voer in het tekstvak hieronder de tekst in die je ziet in de afbeelding (wij maken hier gebruik van om automatische bijdragen te voorkomen).

Help Desk Roberto Webhosting