Kennisbank: Domeinnaam FAQ
Ik heb een verkeerde domeinnaam besteld

Stel dat u een verkeerde domeinnaam heeft besteld of gewoon een tikfout heeft gemaakt bij het opgeven van de domeinnaam. U kunt de bestelling dan nog annuleren zolang de domeinnaam nog niet is geregistreerd. Zodra u betaald heeft of een vaste klant bent is de domeinnaam namelijk automatisch geregistreerd en dus ook door ons betaald. In dat geval is het helaas niet meer mogelijk om de bestelling ongedaan te maken. 

Domeinnaam is nog niet geregistreerd  / factuur is nog niet betaald:
Stuur ons direct een mail aan support(ad)roberto-webhosting.nl met het verzoek de bestelling van de domeinnaam te annuleren en geef gelijk aan ons door wat de juiste naam moet zijn. Wij passen dan de bestelling en eventueel de factuur (als de juiste domeinnaam duurder/goedkoper is) aan.

Domeinnaam is al geregistreerd
We kunnen hem helaas niet meer annuleren. Bestel dan de juiste domeinnaam online maar betaal de factuur nog niet, kies dus voor op rekening bij de betaalwijze. Stuur als reactie op onze bestel bevestiging direct het verzoek de verkeerd bestelde domeinnaam (noem deze bij naam) te laten vervallen. Wij passen dan de factuur aan en geven u een korting van 50%. We willen namelijk niet aan uw fouten verdienen. Deze korting is alleen van toepassing als u kort na het registreren van een nieuwe domeinnaam de gemaakte fout ondekt.

(3 stem(men))
Nuttig
Niet nuttig

Help Desk Roberto Webhosting