Kennisbank: Webhosting FAQ
Wat is inbegrepen in een hosting pakket

Afhankelijk van het gekozen hostingpakket beschikt u over een bepaalde webruimte en dataverkeer.

U krijgt uw eigen controle paneel ( cPanel ) dat tevens beschikbaar is voor het aanmaken en het beheren van e-mail adressen, MySQL databases, wachtwoorden enz.

Het aantal inbegrepen MySQL databases, FTP accounts, subdomeinen en te parkeren domeinnamen is afhankelijk van het door u gekozen pakket.

Verder is inbegrepen in onze hosting pakketten:

- gratis spamfilter: spam op uw e-mail wordt herkend en automatisch verplaatst naar de Spambox op de server.
- gratis anti-virus: virussen in uw mailbox worden herkend en automatisch gewist op de server.
- pop 3 mailboxen: u kunt verschillende e-mail adressen zelf instellen.
- webmail: overal waar u internet heeft, kunt u uw email bekijken.
- statistieken: bezoekersstatistieken op uw website.
- back-up: dagelijks nemen we een veiligheidskopie van uw website en van deze backup maken we weer een backup zodat ingeval van nood we tot 5 dagen terug kunnen.
- php5/mysql: scripting en database.
- Gratis helpdesk 24/7

Verder is het onze taak, als hosting provider, om te zorgen dat uw website altijd snel is en 24 uur per dag bereikbaar blijft.

wij zorgen er niet alleen voor dat u gebruik kunt maken van de nieuwste mogelijkheden op het gebied van hosting (mysql database, asp.net, sql-server, php5 etc.), maar wij helpen u ook met het beheren van uw website (customer site, uitgebreide webhosting handleiding, mail manager etc.)

En komt u er echt niet uit, neem dan gerust contact met ons op, dan kunnen wij u helpen met de nieuwste support software.

Ook in het weekend zijn wij per mail bereikbaar en heeft u echt een storing buiten onze openingstijden dan kunt u ons storingsnummer 0543 - 53 06 53 gebruiken.

(4 stem(men))
Nuttig
Niet nuttig

Help Desk Roberto Webhosting