Webhosting Support & FAQ - Roberto Webhosting

Webhosting Support & FAQ


Webhosting Support & FAQ

Hier vindt u veel gestelde vragen, die wij reeds ontvangen hebben.

 

Onze FAQ site zal steeds verder worden uitgebreid en aangepast.

Maak uw keuze in het linker menu voor uw vraag of klik op Support & FAQ vragen om naar onze support site te gaan met alle onderwerpen.

Alle formulieren alsmede rekeningen en overzichten worden door ons verstuurt als een PDF bestand. Als u geen pdf bestanden kunt bekijken kunt u hier Adobe reader gratis downloaden. Let op haal het vinkje weg bij extra software als u niet wil dat deze geïnstalleerd word.

Staat uw vraag er niet bij ? neem dan contact met ons op per telefoon, e-mail, ticket of via het contact formulier.

Ook in het weekend kunt u ons bereiken per ticket met uw vragen. Wilt u uw ervaring over Roberto Webhosting delen met anderen? Vul dan het formulier in op Ispgids uw ervaring.

 

 

Roberto Webhosting is op werkdagen bereikbaar van 10.00 uur t/m 21.00 uur.

Buiten deze tijden kunt u voor storingen met uw hosting bellen met 0543 – 53 06 53
Zie ook ons overzicht Storingen en Onderhoud meldingen.

Als u een melding krijgt dat uw data opslag of data verkeer bijna op is: Per hosting pakket heeft u een aantal Mb aan dataopslag en Gb aan data verkeer tot uw beschikking, maar het kan voorkomen dat uw ruimte verbruikt is. Ruim voordat dit gebeurt ( vanaf 85% ) krijgt u van ons systeem een waarschuwing (mits u een juist e-mailadres hebt ingevuld als contact gegevens binnen het cPanel). Extra bestellen Zodra u deze waarschuwing ontvangt kunt u het beste bij ons alvast extra dataopslag of data verkeer inkopen. Soms kan het ook voordeliger zijn om te upgraden naar een hoger pakket. Meer kunt u lezen op onderstaande link. Meer over extra data verkeer en opslag tarieven leest u hier.

Het kan altijd gebeuren dus het eerder door u gekozen hosting-pakket te klein wordt. U kunt te alle tijden upgraden naar een hoger pakket, er zal aan u alleen het verschil berekend worden over de resterende periode. Het omzetten naar een lager pakket kan alleen per verval data, u dient dit een maand voor de vervaldata aan te geven.

Via “Mijn account” op onze site kunt u inloggen in uw administratie gedeelte. U heeft hier een overzicht van: openstaande facturen en betaalde facturen welke u tevens kan printen en opslaan.

Via “Mijn account” op onze site kunt u inloggen in uw administratie gedeelte. U heeft hier een overzicht van uw lopende abonnementen met de verval data en bedrag.

Kan ik mijn bestaande website bij verhuizing laten overzetten? : Jazeker, het is mogelijk dat wij uw website volledig overzetten naar onze server bij het verhuizen van uw domeinnaam naar ons. Wij zullen dan uw complete website overzetten met eventuele data base. Vermeld bij het bestelformulier onder opmerking dat u graag hulp heeft bij het overzetten. Wij nemen dan met u contact op om alles verder voor u te regelen.

Top